• Semasa

    MOHON SEBARKAN ARTIKEL INI, ANDA AKAN MENYESAL SEUMUR HIDUP KALAU TIDAK MEMBACA ARTIKEL INI. AJAIB !! INILAH UBAT DIABETES PALING BERKESAN !! BACA SELENGKAPNYA DIBAWAH INI..

    MOHON SEBARKAN ARTIKEL INI, ANDA AKAN MENYESAL SEUMUR HIDUP KALAU TIDAK MEMBACA ARTIKEL INI. AJAIB !! INILAH UBAT DIABETES PALING BERKESAN !! BACA SELENGKAPNYA DIBAWAH INI..

    Rakanku menanggung derita diabetes atau kelebihan gula dalam darah hingga apabila tubuh luka jadi bakal lambat untuk pulih. lantaran rakanku juga stroke serta hampir semuanya tubuh sukar digerakkan hingga selama seharian cuma tidur / berbaring sahaja.

    Bahaya-Penyakit-Gula-dan-Cara-Mencegahnya
    Sudah mula sejak setahun waktu itu pinggul rakanku terluka (mungkin saja saja saja biasanya terlentang) luka ini buat lobang dipinggul hingga keluarkan darah serta selepas itu bernanah serta busuk. Luka ini mula melebar serta buat lobang sana sini sampai luka ini kelihatan begitu kritikal .. serta menyebabkan bau busuk (tak perlu saya tunjukkan fotonya karna menjijikkan)

    Sepulang dari malaysia saya berupaya perundingan degan doktor mengenai luka ini, serta doktor berkata apabila segi badan sudah mulai membusuk mesti di potong agar tak melebar kemana mana. saya sudah cuba pelbagai langkah tetapi luka ini tak kunjung sembuh

    Lantas ada seorang rakan kongsi yang mengesyorkan untuk minum rebusan daun talok / kersen / siri, serta saya putuskan untuk cuba ..

    Awal minum daun ini rakan demam serta luka mengeluarkan nanah banyak sampai mesti saya ganti pembalut demikian kali, sesudah dua hari minum .. luka ini tak keluarkan nanah lagi serta mula keluar darah merah serta hari kemudian seperti ada daging yang tumbuh menutupi luka.

    Luka ini mulai lebih baik serta tak keluarkan darah atau nanah lagi, kurun waktu satu bulan .. luka mula kering. Serta luka kecil mula tertutup, luka besar mula mengecut.

    Sampai sekarang ini masih tetap saya minum kan .. tetapi daunnya tak saya rebus tetapi saya keringkan serta saya pembancuh seperti buat teh hijau. Satu gelas diminum 2 x sehari.

    Tolong apabila anda telah membaca info ini sebarkan inffo ini untuk membantu orang yang menderita diabetes kerana ini sangat luar
    umum manfaatnya.

    JANGAN LUPA DI SHARE INFO INI TERIMAKASIH

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad