• Semasa

    LUAR BIASA !! TERNYATA JUS BUAH INI 5X LEBIH EFEKTIF DARI PADA SIRUP UBAT BATUK !! INILAH CARA MERAWATNYA...

    LUAR BIASA !! TERNYATA JUS BUAH INI 5X LEBIH EFEKTIF DARI PADA SIRUP UBAT BATUK !! INILAH CARA MERAWATNYA...

    Jus-nanas
    Sudahkah anda tahu lagi? Ada yang lebih berkesan merawat batuk 5 x lipat ubat batuk. juga hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi. Iaitu jus nenas!
    Nenas mempunyai enzim bromelain, sejenis kandungan yang mempunyai ciri-ciri anti-radang yang melawan jangkitan dan membasmi bakteria. Jus nenas adalah diiktiraf 500% lebih cekap dalam rayuan sirap batuk yang wujud semalam!

    Sebabnya ialah:

    Kaya dengan Vitamin C
    Hampir 1/2 jumlah vitamin c yang anda perlukan / hari dimasukkan ke dalam segelas jus nenas. Vitamin C membantu badan metabolisme enzim utama yang mengawal metabolisme dan kawalan kuasa tertentu.

    Sumber yang baik makanan
    Jus nenas ini juga merupakan punca mineral mangan yang hebat. Membantu penyerapan kalsium, mangan diperbesarkan menjadi badan anda membantu metabolisme karbohidrat dan lemak, dan oleh itu membuatnya lebih mudah bagi manfaat saraf sihat.

    Bromelain iaitu anti-radang potensi

    Bromelain obati keradangan dan membantu untuk meringankan keadaan seperti artritis.

    Lebih baik daripada ubat batuk

    Masa untuk bermesyuarat dengan batuk, cuba nenas secara semula jadi bukanlah ubat-ubatan batuk OTC. Di samping itu, jus adalah lebih murah dan mempunyai kandungan unsur-unsur yang toksik tidak. Nutrien yang akan membantu anda menghilangkan selesema.

    Berjuang mukus dengan jus nenas

    Jus nenas asli bersama, madu, garam dan lada sulah, masa yang diambil setiap hari boleh membantu dalam membubarkan mukus di dalam paru-paru. Jadi, bukan sahaja nenas jus akan membantu anda menenangkan kerengsaan batuk, tetapi akan membantu anda menyingkirkan mukus itu adalah menyakitkan hati.
    Menyediakan jus Nenas (jus nenas)

    Jus nenas yang beredar di pasaran hanya mungkin sahaja ada telah ditambah gula, sehingga pilihan terbaik adalah untuk menyediakan jus semulajadi yang tiada pemanis dan anda sendiri di rumah. Anda hanya perlu nenas dan jus.

    Ini adalah resipi jus nenas semulajadi untuk melawan batuk yang:

    1 cawan jus nenas segar
    Satu suku cawan jus lemon segar
    Sepotong kecil halia
    1 sudu besar madu
    ½ sudu teh lada cayenne haba

    Masukkan semua bahan-bahan di dalam jus dan minuman anda sudah bersedia! Anda akan mendapat menghilangkan kahak tersebut dan batuk dalam satu minit.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad