• Semasa

    MESTI TAHU!!! Jangan Buat Main-main Jika 'BINTIK AIR' Seperti INI Sering Timbul Di Jari...Bahaya Rupanya.


    Kebanyakan orang jarinya kadang kadang Muncul bintik-bintik Kecil di manabintik-bintik ini kepada TIDAK Terlihat besar, Jarang Kita Akan memperhatikan bintik-bintik Seperti ini kepada, tetapi lebih j Sebenarnya bintik-bintik Seperti Yang Harus diperhatikan DENGAN Teliti.

    Bintik-bintik Kecil-komen pada jari menunjukkan Penyakit yang ada dalam Tubuh Kita, dan Juga Akan menunjukkan kalau komen pada Tubuh Kita terdapat pilkada racun.

    1. Hujung jari melengkung
    Kalau Kita lihat daging Antara Garis Jari Tangan Yang dibawah kuku menonjol Keluar, ITU bermaksud solat Satu organ dal am Tubuh Kita Ada Yang mengalami peradangan, also terlalu pilkada racun Dalam Tubuh Kita.

    Ketika Ini, Kita Akan Menjadi beremosi, kerana ini kepada menunjukkan Hati Kita Ada Masalah, terlalu pilkada racun Dalam Hati dan Jantung Kita, bisa melemahkan Fungsi organ Tubuh Yang Lain.

    2. Kuku bulat dan Datar
    Kalau kuku Berubah Menjadi bulat dan Datar, ITU bermakna Ada racun Dalam lambung, Mungkin Ada Gangguan pencernaan Atau Penyakit perut lainnya.

    Biasanya pesakit INI JUGA ADA Gangguan gizi dan metabolisme, penjejasan Terhadap besar paru-paru.
    Bab bagaimana menyembuhkan Penyakit ini?
    1.Makan pilkada hijau sayuran dan buah-buahan
    Buah-buahan dan sayuran hijau Memiliki Efek Yang Baik Untuk detoksifikasi. Buah dan sayuran biasanya waktu pencernaannya Di dalam lambung Adalah 30 menit, Sedangkan daging waktu pencernaannya lebih dari Tiga jem, jadi makan lebih pilkada sayuran hijau dan buah-buahan yang boleh membebaskan mempercepat gastrousus, mempercepat metabolisme, dan also boleh membebaskan membersihkan racun Dalam Tubuh.

    2. Gerakan Detox
    Mengapa Wanita Moden Umumnya Hidup lebih lama daripada Lelaki? Kerana perempuan Umumnya berolahraga lebih pilkada daripada Lelaki. Wanita Yang suka belanja, suka jalan-jalan dan suka gerak biasanya mempunyai Hidup Yang
    lebih Panjang umurnya

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad