• Semasa

    “Tutup Mulut, Buka Telinga”- Restoran FizoMawar Jadi Bahan Kritikan Lagi !!



    Makanan pulak sampai dalam tempoh 32 min, taste pun so so saja. Menu tersebut adalah antara menu utama. Bila tengok rupa makanannya, rasanya boleh diserve kan dengan lebih cepat lagi sebab cuma nasi putih, ayam goreng rempah taruk bijan, kuah gulai dan sambal. Nothing kompleks (saya pun memasak juga di rumah). Waiter di Nasi Kukus My Mama pun boleh serve lagi pantas.
    Fizo Omar ini kalau ikutkan media ialah seorang pelakon yang menceburi bidang ‘motivasi’ dan jadi penceramah tentang keusahawanan. Katanya pengalaman beliau dalam bidang keusahawanan ni meluas dan dah ramai orang yang datang dan mendengar ceramahnya. Tapi untuk bisnes F&B, saya rasa Fizo Omar ni perlu lebih banyak belajar, tutup mulut, buka telinga, buka hati dan buka minda kalau nak berjaya dalam bisnes F&B. Ikut nasihatnya sendiri untuk berjaya. Takyah nak sindir perli pelanggan anda.
    Untuk menu harga RM16.80, your food biasa-biasa saja dan service pun biasa-biasa saja. Hype saja lebih. Anda semua boleh belanjakan RM16.80 di restoran yang menghidangkan makanan lebih enak dan servis lebih pantas.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad